Wednesday, November 24, 2010

Desk TMPoint Jual Modem Tutup Hari Sabtu

Hari ini aku baru beli sebuah modem baru sebab modem Zyxel (yang baru aku beli tak sampai 2 bulan) dah tak boleh ‘ON’ dah! Bengang betul aku. Pagi tadi aku pegi kat TMPoint kat Ampang Point. Dah lah malam semalam tak tidur - ingatkan boleh hari ni jugak dapat replacement modem. Ah, hanya mimpi sahaja. Sampai-sampai TMPoint personnel kat sana kata desk jual modem tutup hari Sabtu. Aisseeyy..melepas..

Huh..Anyway, at least dah hantar kat TMPoint suruh ‘check’ barang. Entah-entah boleh dapat replacement ateu repair murah-murah (macam RM30) orrittee aa..Lebih baik beli baru. Yang aku plak tak leh nak tunggu hari Isnin nak beli modem baru. Jadi terpakse lah aku beli modem Aztech yang murah lagi. I know, dulu aku dah kata tak nak belidah modem berjenama Aztech tapi pe nak buat? Barang terbaik brand dari German harga plak double. Aiiseeyy..terpaksalah aku beli.

No comments:

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock: