Friday, September 6, 2013

Maklum Shipping Terlaju Order China ke Malaysia

*Nota: Perkhidmatan Shipping EMS bagi Order Besar dan Mahu Cepat Sahaja


Pihak Codemand dan Counterpart di China hanya dapat menghantar permintaan Order Encik melalui EMS (Express Mail Service).

Order akan dibuat pada hari sama (atau hari kemudiannya) mendapat bayaran dari Tuan, dan beberapa hari selanjutnya adalah untuk menyiapkan pembungkusan.

Sejurus selepas itu, Order Encik akan dihantar melalui EMS ke alamat Codemand di Ampang, Selangor untuk diperiksa. Sekiranya didapati ada barangan yang sampai dalam keadaan kekurangan, cacat atau tidak berfungsi sepenuhnya, maka proses Refund akan bermula bagi barangan tersebut.

Apabila kesemua barangan-barangan Order Encik didapati dalam keadaan memuaskan maka Order Encik akan disediakan untuk Collection oleh Tuan di luar Kelab Darul Ehsan, Taman Tun Abdul Razak, Ampang, 68000, Selangor ataupun dipos kourier (Maksima 30kg).

Dengan berdasarkan huraian di atas, Codemand dengan pihak Counterpart di China akan berusaha untuk menyelesaikan penghantaran Order Besar melalui EMS dalam masa 3 minggu. Jaminan Full Refund pada bila-bila masa akan diberi (Term & Conditions Applies).

Sekiranya Tuan sanggup menghadapi sedikit risiko Order Tuan terkena Shipping Delay (apa jua sebabnya) dan/ataupun sejumlah barangan sampai dalam keadaan tidak memuaskan dan perlu diganti (juga mengambil masa lebih) maka pihak Codemand akan sedia berurusniaga dengan Encik.

Shipping Percuma sekaligus dengan Shipment Mingguan Codemand melalui EMS China-Malaysia (1-3 Weeks) bernilai RM109.


Pickup barangan di luar Kelab Darul Ehsan, Taman Tun Abdul Razak, 68000 Ampang, Selangor (Any day before 11pm, please SMS first).



Terima kasih atas pertimbangan pihak Tuan/Puan,

Abas
Codemand
H/p: 012-9278067
Email: cukcek3d@gmail.com
Skype: abaskamal

No comments:

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock: